Jag sa CALLE GÅ HEM Ja jag sa CALLE GÅ HEM

Hej Tisdag (?)
Känns som det är torsdag eller fredag typ, är helt slut i kroppen och huvudet. Men det är bara att kämpa vidare i suppose.

Har haft en lektion idag bara, träffade Vevve och Malejandro innan lektionen :)

Sen blev de en fika med Vevve innan hon började igen ^^

Åkte och hämtade Lion en timme tidigare eftersom en lektion uteblev, så vi kunde umgås lite mer idag :)
Vi åkte hem, jag flyttade ut Memmie på balkongen och slängde in en maskin tvätt. Sen gick vi bort till Malin och barnen, gick en liten sväng, en väldigt liten en ;)

Sen bara pratade och busade vi ett par timmar, sen var det dags för kvällsmat, innan nattning och allt vad det är :)


Nu sover Lion, jag tror han håller på att bli sjuk.. han somnade på vägen hem och sen somnade han igen 19:20 och han kändes lite hängig. Hoppas han sover av sig det nu, det blir ju ändå 11 timmars sömn :)

Har betalt räkningarna och nu ska jag hänga upp sista maskinen tvätt... efter d blirre glass och tjöt innan läggdags :)
Natti!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0