Love the way you lie

Godkväll gott folk!

Dagen va helt sinnes!

Såg en man trilla ner för en rulltrappa, en kinese som cyklade rakt in i en valstuga, en buss som brunnit upp ... sen har jag varit inne i grannens trädgård för att hämta mina fimpar som hade blåst ner i stormen... plingade flera gånger men d va ingen hemma så jag gick in och plockade upp dom. Låter kanske inte så konstigt, men d kändes väldigt konstigt, plockade dom fort och sprang ut igen ^^

Sen igår va jag och kollade mina ögon till körningen, men det va ju ingen hitt, jag är ju halvblind på mitt vänsteröga, inte helt oväntat för det har jag ju märkt med huvudvärken och att jag ser mkt suddigt på d ögat... så ja... men lika trisst är d ju ändå.


Bella va här och käkade korv i bröd med oss och drack kaffe efter skolan, det va mys ^^ Sen har jag städat lite, suttit och flabbat vid msn ... och ja, haft en mysig kväll.


Ska skriva Lions schema med, jag skrev ett, men sen fick jag nya tider, så de e bara att skriva om att..


Imorrn blir det skola och sen storhandla :)

men nu.... sova, tyvärr


Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0