when we all give the power we all give the best ... !

Dagen va väldigt bra idag tycker jag :)

Fick skjuts imorse av Malejandro till dagis och skola (♥ Danke!)

Sen hade vi Historia jag och Vevve, lagom seg lektion faktiskt men helt ok tillsist. Frullade med Malejandro, Vevve och Sandra.

Sen hade jag lite sparetime så jag sprang runt på stan och strosade. Mötte Upp flickorna igen vid lunch så käkade vi på Subway :)

Hade geografi och hade en bra lektion, kul att alla fyra kom i klassen ihop ju!

 

Sen åkte jag och hämtade Lion, vi åkte till Maxi och storhandlade Skaffade Ica-kort (vuxen-poäng!)

Sen va vi ute med Malejandro och Max lite så barnen fick leka :)

Kom hem och städade hela lägenheten och sen kom Mona och Bella på fika :) Mys!
La Lion och sen la jag mig i badet SKÖÖNT !!!!


Nu ska jag sova, TRÖTT AB


Ett riktigt sånt:  Detta har jag gjort idag inlägg - Men ja, what the heck! ;)


Natti


Kommentarer
Postat av: Moster

Bra jobbat med ICA-kort!! =) kram Moster

2010-08-26 @ 11:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0