Happy!!

Har haft ångest, sovit dåligt, fått orolig mage och varit helt galet förvirrad. Men det har lönat sig :)
Jag gjorde Historia prov idag, jag är så glad att jag verkligen lyckats få en toppen lärare i det ämnet som jag hade svårast för, han har ställt upp hur mycket som helst, så jag tyckte han förtjänade en present, och det fick han med, notera att han fick presenten efter att jag fick reda på att jag klarat kursen, så d va ingen muta ;)


Sen hade jag lite oro över mitt psykologi arbete och psykologi prov. Arbetet var ju väl befogat, typ, men jag ska bara skriva ett par punkter till och mejla in ikväll. Men provet, ja provet, jag fick ALLA RÄTT, satte varenda en fråga - Sjukt stolt!

Nu ska vi upp till Vä och handla lite, tycker mig förtjäna ngt gott ikväll :) Sen kommer kusin Bella med en sväng ^^ Mys !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0