Kursstart

Idag börjar min kurs i Filosofi. Jag ska filosofera hela julen :) Det kommer att gå bra minsann!!

Ska träffa Sandra i eftermiddag, ska bli trevlans :)

Fyllde år i torsdags, 25 hela år, känns som man börjar bli lite till åren haha, men va fan. Man är inte äldre än vad man känner sig säger dom ju ;)

I lördags hade jag fest för mina vänner.... Förfesten va jätte rolig, banken va rolig... Dagen efters sms va inte rolig. Jag har verkligen inte kännt mig så stucken i ryggen på hur många år som helst, jag trodde inte jag kände någon som skulle sticka mig i ryggen iheller, och det är väl det som är det värsta, det var Två stycken av mina kompisar som gjorde det. Helt sjukt, och för mig som försökt jobba med självrespekt under hur lång tid som helst, var detta ett nederlag. När två kommer och grattulerar mig, i mitt hem, på min fest... och sen går därifrån och gör en sånn sak...
Min princip är att inte umgås med folk som sticker mig i ryggen. Jag vill inte, jag tänker inte, jag vill känna mig trygg med de jag umgås med. Där brast det helt.
Jag vet att man kan säga och göra dumma saker, men det som hände är på top 3 listan av vad som är det värsta kompisar kan göra mot varandra.
Hoppas det var värt det!


Nåväl, man lär sig saker om människor varje dag, det är bara att bita ihop, dessvärre är det alltid någon som kommer ikläm, även denna gång. Jag vet hur det är att va i den sittsen, och det suger, men det är ju på två ansvar och ansvaret är inte på Filippa. För henne litar jag på fullt ut..

Tack till er andra som kom och gjorde kvällen rolig, jag trivdes ^^


Nu ska jag dricka mitt kaffe, sen ska vi möta dagen här. Måste få tag på Lions dagis, dom svarar inte och jag vet inte var dom ska vara under Julen...





Ska försöka bli bättre på mitt bloggande, det är ju tråkigt när ni som läser försvinner.

Take care ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0