Tack Tack Tack ^^


Världens sötaste pepparkaka ♥


Jag får börja med att säga tack till Wiky för komentaren, den var så sant så sant! Jag var/är jätte arg över hur barnet/barnen verkar uppföra sig men jag har pratat med dom om det och jag vet att det inte är lätt att vara underbetald och överarbetad.

Men tillsammans kan man lösa detta :)

 

I förrgårs natt hade Lion hög feber och kräkte... Det va så synd om honom :( och jag hade prov igår (fredag) så söta Malin va hemma med Lion så jag kunde skriva proven ♥

Dagarna som varit har varit jobbiga, fulla av stress, plugg och prov och nätterna har varit feber, spyor och krupp anfall.... Jag hoppas det vänder nu, det blir lite mycket av det...

Igårkväll åkte jag och Malin och hennes pojkar till hemmakväll för lite inköp av godis :) Lion va hos mormor och morfar då jag behövde skriva ett arbete.. Så när hennes små sov sedan så såg vi film och mysade :)

Idag städades det för fullt här hemma, höll kalas för släkten och Salippa. Filippa kom vid 14 tiden, hon hjälpte mig i köket, vilket verkligen är uppskattat! Tack så mycket! :)
Mamma bakade tårtan, syrran köpte fika med sig och vi andra bakade pizzor så det stod oss ur öronen. Men det blev mysigt :) Jag tackar så mycket för alla fina presenter!

Jag fick:
2200 kr
En dörrmatta
Två fina julblommor
Ett par kängor
Ett halsband
Ett bodybutter
En pizzaslicer
Värmeljus
Tändare
Underlägg


Det var nog det hela? Om jag minns rätt :) Och allt är väldigt uppskattat och det var väldigt trevligt att ha er alla här ♥

 

Malin, Per och Levi stannade en stund längre och Filippa stannade en extra stund, vi hade girltalk och kollade film osv :) När hon åkte så ringde jag upp frugan, nu sitter jag och myser lite innan jag ska sova. Jag känner mig... Nöjd :)

 

Nu ska jag ta Lion med mig in i mitt rum, vågar inte låta honom sova själv, den där jävla kruppen ger mig krupp! och jag hatar att se honom få krupp, han får ju panik stackarn, och att inte stirra upp sig när ens barn inte får luft.... Ja .. försök er på det ni. Det är inte kul någonstanns...


Try and touch me so I can scream at you not to touch me
Run out the room and I'll follow you like a lost puppy
Baby, without you, I'm nothing, I'm so lost, hug me
Then tell me how ugly I am, but that you'll always love me ♥


Godnatt Gott Folk !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0