Tisdag

Ja godkväll Tisdag!

Idag har jag varit i stan och köpt julklapp till Lion. Jag är ju lite... vek för den killen haha, så han fick dom idag med, sa att tomten va här medans han va på dagis och jag va i skolan ;)


Såhär fin blev han, lilla älsk! Han har tjatat om den tröjan många gånger när vi varit på Lindex så han blev överlycklig och sa "Mamma, du är fantastisk" hahah så söt ♥

Drack en kopp romantisk Latte i min ensamhet gjorde jag med:


Smarrig ^^

Bella mötte upp mig i stan, så handlade vi och åkte hem och fikade på julmust och gifflar. Mkt gott! :) Tjabbade en massa skit, som vanligt =)

Sen hämtade vi Lion, när vi hämtat Lion stod vi i ca 15 min och väntade på bussen, sen kom det en på andra sidan så vi sprang över, då visade det sig att den bussen inte skulle va i trafik, men han va super snäll och lät mig, bella och lion åka till öllsjö med honom ^^ Vi åkte alltså motorvägen med en grön buss, as tufft hahah



Nåväl, när vi kom hem lagade jag middag till oss, pasta och carbonarasås. Mamms!!

Efter det åkte jag med frugan till konsum, skulle köpa chips, dippa och diskmedel. När vi skulle betala så la jag varorna, sen la jag pinnen som skulle skilja mina varor från tanten föres. När jag packade ner frågade hon om det va min gräddfil som hamnat på hennes sida, jag bara ojdå har den ramlat över, tänkte jag. Sen när vi gick ut frågade Malin varför jag betalade gräddfilen för sig själv, Det gjorde jag inte? Så kollade jag på kvittot, så visade det sig att tanten före betalade den hahah, usch !! D va jätte roligt men d va ju hemskt ändå haha. Hade det varit ngt dyrare som hon fått betala hade jag gått tbx o gett henne pengar för det, men det va inte värt det haha, så pinsamt faktiskt. Men iallafall, Förlåt tantan och tack för gräddfilen ^^

När jag kom tbx blev det natti natti för en Lion och jag o bella mysade lite. Sen hade hon gärna fått stanna men hon är så förkyld så hon behövde sitt nässpray, jag sitter inte inne på sånna, jag hatar dom och dom som e till Lion är ju inte speciellt starka... Så stackarn fick bege sig ut i -22 grader, men hon fick låna kläder o vantar iallafall :) Och nu är hon hemma har hon meddelat :)

Jag har tjabbat en stund med Balaz, nu ska jag faktiskt naaana, är trött som attans.

Hörs o ses!!



Natttiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0