En effektiv lördag!

Ja, jag låg och drog mig länge imorse, Lion han lekte i sängen, men jag vaknade vid halv åtta av hans pratande :)

Vi käkade lite frukost och mös vid tvn innan vi gick ut för att möta upp Vevve, Lias o Theo för en liten promenad. Vi gick ner till en lekplats i byn, gungade och tjabbade skit i en timme typ. Sen gick vi tillbaka, Lion på sin kickboard, Lias på sin Cars-bil och Theo i vagnen :)

Min mamma kom och hämtade Lion vid 12:30 och då slängde jag mig i duschen och sedan rätt ner i soffan med datorn i knäet och musiken flödandes ur högtalarna... nej det är inte så skönt som det låter, för jag hade två arbeten till skolan som skulle lämnas in. Så jag satte mig först med mitt arbete med Källkritik och skickade in det, sen dök jag på mitt arbete i Socialpsykologi och skickade in det


Nu ska jag packa våra väskor för ikväll bjuder mina föräldrar mig, Lion och Syrran på kräftor och alla tillbehör och sedan lördagsmys! =)


I SAIIIID OOOOOHOOOHOOO COME ON BABY TURN THE LIGHT'S OFF!!! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0