Jag har verkligen att göra men ....

Ja jag har verkligen att göra, men jag orkar inte ikväll. Jag har städat hallen och tv rummet idag, med hjälp av världens bästa kille ♥

 

Har pluggat lite geografi, ska sätta mig en sväng med blind-kartan.... Men det får vänta en stund ;)

 

Jag är verkligen bäst på att somna bort har jag märkt på sistonde... häromdagen låg jag på golvet hos mina föräldrar brevid lions säng, skulle somna honom... vaknade 7 timmar senare = 03:15 typ... låg där med jeans och grejjer, ont hade jag haha... slängde av mig kläderna och slängde mig i sängen o sov vidare ;P


Sen igår låg jag och tittade på Bridget Jones här på soffan och vips vaknade jag, då va klockan 03:45 och jag hade tvätt i maskinen hahah, de e faktiskt inte väldigt ofta jag står vid 04 och hänger tvätt hahah ... Men igår så... sen la jag mig i sängen och sov vidare igen ;P



sleapy head ?


Vill tacka min fru för den fina mattan hon lagt hos oss, den ska jag lägga upp bild på i veckan ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0