GOOOOOD MOOOORNIIING *extreme homemakeover röst*

Vi gick upp vid 08, lagom tid en Söndag :)

Kokte ägg, kaffe och bredde mackor. Satt och mös lite, sen klädde vi oss varmt och gick på promenad, stannade även till på en lekplats en stund. Men vi va ute i en timme och spattserade, riktigt skönt! Känner mig som en ny människa faktiskt. Även om jag älskar att ha folk omkring mig så tror jag att det gör mig gott i själen att vi går ensamma på morgonen, så jag får rensa mitt huvud och så får vi egentid på ett annat sätt, och så ska vi inte glömma motionen. Ska försöka mig på en sådanhär morgon-promenad alla dagar utom onsdagar och fredagar då vi börjar tidigt.





När vi kom tillbaka till området plingade vi på hos frugan men där va ingen hemma, så vi gick hem igen och satte på en film.

Jag håller på att tvätta med, ska se vad dagen erbjuder, än sålänge ser det lugnt ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0