Hej igen

Hallå där!
Förlåt för min urkassa uppdatering, men jag har haft mkt att göra och tänka på ....
Har slutat röka! Helt sjukt! Jag trodde inte att jag skulle klara det faktiskt, är jätte stolt över mig själv. 3 dagar och 14 timmar jag har jag klarat nu. Och mer ska det bli :)



Sen har jag haft mycket att göra i skolan, helgen har varit fullspäckad .. och jaa...

I fredags va vi hos mina föräldrar och grillade och såg film, igår va jag och tittade på Bella när hon spelade match, sen kom min mormor, syster och moster inger och hälsade på, vi fikade ute i det fina vädert...


(Moster Inger och min syster, Kolla solen på min systerson i magen ♥)

Sen köpte jag, lion, malin och per pizza igår, sen åkte vi till oss och kollade på film, Frugan och Bella kom också och Joinade osss :) Bella sov här inatt och imorse åkte vi och handlade och begav oss till mina föräldrar för lite uteliv för Lions skull :)
Vi åkte till Bromölla möbelaffär, sen lämnade jag och min syster, mamma och mona där och begav oss till markislagert, där finns måååånga julklappar!

Nu e vi iallafall hemma, Lion somnade och jag ska sätta mig med Plugg, jag vill inte Jag vill inte Jag vill inte... Men jag ska !!!


Köpte ny telefon också Btw, lite "Sluta-röka present" till mig själv :)



En Iphone 4, super bra telefon, väldigt invecklad dock, men man lär sig :)



Nej.... plugga var det.... Ork.. ?



Avslutar med en Fredagsbild på LionFion ^^ ♥


Kommentarer
Postat av: FruSofie

Vad duktig du är som slutat röka!!!

2010-10-10 @ 21:35:42
URL: http://frusofie.se
Postat av: Moster

Märkligt med solstrålen!

2010-10-11 @ 16:22:54
Postat av: Micca - Lions mamiii

Jaa det var mycket märkligt faktiskt, jätte fin bild! :)

2010-10-11 @ 18:12:25
URL: http://miccii.blogg.se/micca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0