Jag mår halvkasst

Imorse när jag vaknade kände jag av en viss yrsel som stannat hela dagen faktiskt.

Men när jag lagade middag började jag känna av illamåendet också, skit. Kändes som jag skulle bli riktigt sjuk. Gjorde färdigt maten och åt en liten bit. Sen efter maten gick jag o la mig i sängen Hela rummet snurrade, magen vände sig...
Man kan inte bara somna när man har barn, så jag fick ligga och lida och försöka leka med lion i sängen, med hans lastbilar...

Öh. Piggnade till lite, illamåendet la sig efter 1,5h typ.Tog tag i saker, badade Lion. Nu mår jag illa igen, yrslen vill inte släppa. Funderar på vad det kan vara som gör det? Gift som lämnar kroppen? Cigaretterna känns nära....

Ja vi får väl se, hoppas d släpper snart



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0