Kväller

Nu sitter jag ensam och glor lite :)

Jag har haft en bra dag mestadels. Vi vaknade ute hos min syster, vi fikade o mös lite imorse, sen gick jag och Lion ner till lekplatsen en stund innan min syster var färdig :)

Vi åkte sedan vidare till mina föräldrar där det räffsades löv för fulla muggar. Lion älskar verkligen att vara ute och jobba med morfar och det är härligt att se!

När både min mamma och pappa åkte på sina håll så stannade jag och Lion kvar och bakade negerbollar - Dom va himlans smarriga!




Älsk!!


Sedan gick vi ut och spelade boll (lions stora passion i livet) innan min mamma och mormor kom, sen så åkte vi till Maxi för lite viktiga och oviktiga inköp :)
När vi kom hem så bjöds det på lax i gräddsås, åh mammas mat är bara godast!


Efter allt detta så åkte vi hem, jag fick sålt min crosstrainer - skönt! Den tog en massa plats och jag behövde lite tillskott i kassan :)

Sen kom Filippa och bjöd på fika, väldigt god Äpplekaka, både jag och Lion älskade den ^^ När Lion slocknat så satt vi och disskuterade, stort som smått. Det är mysigt. Jag älskar verkligen mina vänner. Kvalitetstid med vänner och familj är verkligen A och O i livet - Ja iallafall för mig ♥

 

 

Nu ska jag bara sitta och njuta en stund, kanske tar en slurk julmust, kanske inte, vem vet ^^ Spänning i livet! ;)

 

 

Natti!!


Kommentarer
Postat av: Wiky

Duktig mamma du är! Stolt över dig hjärtat! <3

2010-11-03 @ 14:18:43
URL: http://mondoblog.se/wiky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0