Söndag

Jaha då var det söndag. Helgen rusade förbi som vanligt...

I fredags hade vi fredagsmys här hemma... Jag, Frugan och Lion. Det var mysigt :) Lördagen spenderade vi ihop med frugan även den :) vi åkte till mina föräldrar en sväng, sen städades det och gjordes Pizza innan Lion åkte till min syster och per, där sov han för första gången och det hade gått jätte bra :) Lion han är super nöjd med sin helg :)
Efter att Lion åkt igår så påbörjades festfixar grejjerna innan brudarna kom

Såhär såg jag ut:


Snygg som vanligt ;)

Vi stack ut senare under kvällen, till banken. Det va på gott och ont. Vissa personer kommer man väl aldrig kunna träffa på utan att få en klump i magen antagligen....

Men annars så gick det bra, inga blåtiror ^^


Tack så mkt för denna helgen allihopa!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0