Sundaayyyy

Hello you! Helgen har varit fullspäckad som väntat.

Igår så spenderades hela dagen med att hjälpa min syster o per att flytta, sen på kvällen köpte jag och mamma och Lion pizza och mös framför tvn :)

Idag stack vi hem vid halv elva, jag började dra ut kläder, leksaker och annat från alla rummen och dammade, torkade lister, damsög och tvättade golven.

Åkte till Maxi med Frugan, Max och Lion. Sen bjöd hon på lite fika innan vi gick hem, jag började dra i hallen och skulle göra fint, det plingade på dörren, där stod max, han ville leka med Lion så medans dom lekte och såg film fortsatte jag putsa här. Rätt vad det var så va klockan 16, skulle va på kalas 16:30 så det blev lite stirrigt. Bella följde med hem en stund, nu har hon åkt hem och jag ska lägga mig. Är riktigt sliten, som vanligt som vanligt.

Godnatt gott folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0