Det händer så mycket....

Det händer så mycket i mitt liv just nu. Går upp tidigt, fixar frukost och klär lion, sen är det min tur att göra vid mig. Lämna på dagis, gå i skolan hela dagen. Hämta på dagis, hem och laga mat, gå ut och cykla med lion för att slippa trötthet och gnäll inne, fixa kvällsmat, ev bada barn och duscha själv, sen är det nattning, städa, diska och sen sätta sig med läxor sen är den dagen slut... Och så börja det om näst dag. Jag älskar mitt liv, i do! Men ibland hade en hjälpande hand inte skadat... Fast jag klagar inte, det rullar på och jag njuter av att vara mamma till den underbaraste jag vet och att samtidigt ha så många fina vänner, även om jag inte alltid hinner med dom, hoppas jag att dom vet att jag finns här om det är något! Och jag älskar och saknar min familj mycket... Många omställningar på en och samma gång. Nu ska jag sova, är helt slut! Godnatt Gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0