jaha

suttit som en idiot och skrivit arbete ikväll, fastnade på en punkt och verkligen fastnade! mejlade och frågade och svaret var att han skulle kolla det imorgon, så nu får jag vänta med att skriva dom sista raderna tills imorgon, men det känns skönt att det iallafall är mer eller mindre klart.

jag måste snarast gå och kolla mina ögon, har så ont i huvudet, och jag är så trött i huvudet.. det känns ju som att det är där skon klämmer, synen! Måste verkligen ta tag i det denna månaden.. blää.. men det får det vara värt.

Dagen iallafall blev som så att vi gick ut och umgicks med frugan, barnen sparkcyklade och hade sig. Syrran och Levisan kom också en sväng, mysigt =)
När dom åkte så dök jag på arbetet och här sitter jag nu.


Ska snart sova. Har haft en tuff vecka, känns skönt att den snart är över ^^



nattiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0