Lördag och solsken!

Lördagen ser lovande ut. Vaknade vid halv nio, av mig själv!! (Inte ofta i mitt liv det händer)

Solen skiner ute och blåsten har lagt sig :) Kom nyss ur duschen och ska bege mig ut med Lövet! Han hade svårt att somna igår, han tyckte att det var obehagligt med stormen .. lille mannen


men tillsist gick det alltså :)

Har glömt visa er mina nya skor btw:



Som dom flesta som känner mig vet, så är rosa min favoritfärg, oavsett om det är till mig, Lion, eller någon annan, så ska det vara rosa. Jag blir glad när jag ser färgen ^^ Så valet var ju inte allt för svårt angående vilken färg jag skulle välja :)

Nahe, solen var det! Ha en faboulus lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0