Oh My Gooood!!!

Dagen började som sagt med lektion, sedan påbörjade jag städningen här hemma.
Frugan ringde när hon slutat och frågade om vi skulle åka en sväng, vi körde till Solhaga för att inköpa lite blommor till min balkong :) (Frugan köpte inget, till bägges förvåning haha ^^)

Hann dock inte ens hoppa ut ur bilen innan dagis ringde, då hade min Lion ont i magen och var jätte ledsen. Så fick åka och hämta hem honom. Förmodligen var det bara magknip för när jag kom var han bättre, om än lite trött och skärrad.
Men vi åkte hem iallafall, han hjälpte mig att plantera blommorna :)
Såhär fint blev det:





Efter en stund kom Bella :) Jag var mitt uppe i mitt röjj och hon tog sig ann att sortera och rensa i Lions garderober Dutti!!
Sen slängde jag ihop lite middag, Köttfärssås och Pasta, smarrigt! =)

Sedan fortsatte vi en stund till, avbröt i ca en timme för att vara ute med Frugan och våra pågar och så dricka kaffe såklart ^^

Tillbaka in och städa, Bella was on Fire! Hahah har aldrig sett människan så taggad, duktig!! Och jag är väldigt tacksam för all hjälp jag får, känns som man har vatten över huvudet jämt och ständigt. Så en bild på Bella in Da blogg:



Nu är jag helt jävla slut överallt i kropp och själ. Ska slänga mig i duschen sen blir det säng för mig...

Godnatt mina vänner


Kommentarer
Postat av: malin

Men stackars liten kille :(



Och guuuuud vad duktiga ni varit idag :)

2011-04-11 @ 22:23:07
URL: http://mammalijn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0