Helgen =)

Ja vad ska man säga ? :)

Jag bestämde med mamma i veckan om att Lion skulle sova hos dom på lördagen för att jag skulle kunna göra vad som föll mig in. Det va skönt att inte boka ngt utan göra ngt som föll in eller inte göra ngt alls :)
Wiky kom igår, när vi var på barnkalas hos lilla Max som hade fyllt 4 förra helgen ^^

Sen så åkte vi med min syster till mina föräldrar och grillade med dom och så syrran o per, smarrigt värre! =)
Sedan åkte vi hem, gjorde vid oss och stack över till frugan för att sedan åka till en av hennes kompisar. Malin H var även nere på besök :)
Sedan var det ngn fest i tollarp, vi hämtade Dennis och åkte dit, där satt vi och drack vin och pratade lite osv.
Sedan åkte vi hem till mig med, Jag, Malin, Wiky, Markus och Dennis. Här satt vi till ja... tror vi somnade vid 06 ungefär.

Såhär såg det ut:

mysigt värre ;P

 

Idag hade jag en väldans huvudvärk, väl förtjänad men ändå. Vi åkte in till stan och käkade på BK jag och Wiky innan vi åkte till mina föräldrar =)

Hemma hos mina föräldrar var även syster-yster och systerson, systerson hade ngt trauma och skrek så mitt huvud höll på att gå i miljoner bitar trodde jag, men det gjorde det ju inte ;)
Lion var på sitt allra allertaste humör och hade varit i skogen med moffah, min lilla älski ♥ börjar bli så stor :)

 

Sedan åkte syrran o levisan hem, vi andra blev bjudna på viltsvinsgryta, mmmm va gott det var!! =)

Wikys mamma dök upp vid 17 tiden, hon hade kört på ett vägstopp då hon hade blivit bländad av solen o sådant, otur ska man ha ibland med. Pappa fixade däcket sen rullade dom vid 18 (och jag fick sms för 20 min sedan att dom nyss kommit hem eftersom reservdäcket small med haha ^^, stackarna ju!!)

Nu har jag mest suttit här, varit trött, pratat med malin, wiky och andreas, nu ska jag lägga mig, nya tag imorgon, och imorgon ska jag försöka göra en avgörande sak i mitt liv. Hoppas på det bästa och frukta det värsta... och nej, det är inte så farligt som det låter, men för mig är det viktigt =)

 

Ja, så ser det ut just nu. Ska krypa ner hos min lilla älsk !! <3


Nattiiiii och tack alla för denna helgen, faboluos!!


Kommentarer
Postat av: wiky

jävla däckjävlar!! men hem kom vi.. efter 5 timmar. Men tack ännu en gång för denna knasiga helg!! :) Puuss <3 och lycka till imon! Hör av dig sen om hur det gick!

2011-03-06 @ 23:31:07
URL: http://mondoblog.se/wiky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0