Måndag - Genomrutten start

Ja, imorse försov vi oss, det va ingen hitt iofs, men jag känner ingen ånger..

Sen skulle vi bege oss mot dagis 10:50 så lion kom till dagis i tid o så kunde jag sola och handla... bara att jag upptäckte att jag inte hade ngr pengar ute och mitt busskort gick ut i fredags... Så jag tänkte att jag skulle köpa biljetten med mobilen istället, MEN det är nerlagt tydligen, så det gick ju inte och den bussen missade vi... vilket innebar att Lion skulle komma försent till middagen, o sen skulle jag inte kunna gå på dom andra lektionerna osv. Så jag sket i det, jag va vansinnig på ALLT ! skit sur rent ut sagt

Men Sandra kom ut och drack kaffe med mig, sen åkte vi in till stan tillsammans så jag kunde handla, så tack! ♥
Nu är vi hemma igen, jag ska städa lite, fixa lite mat o så... och ikväll ska jag ha tv-sällskap :)


i Historian moster, där läser vi mycket om källkritik, nu är vi inne på afrikas och kinas slaveri, slaveriet är intressant att lära sig om, källkritik är Riiiktigt tråkigt, fruktansvärt tråkigt rent ut sagt. men men :)



ne ... back to buisness

 


me and the mrs !!


Kommentarer
Postat av: Moster

Får ni inte läsa om Sveriges slavhandel? Fråga läraren om det..det talas det inte så högt om..

2011-03-29 @ 16:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0