Rubrik

Jaha mina vänner, veckan har gått som en raket och äntligen e det helg! =)

Igår gick jag och Frugan och Sandra på stan och shoppade lite...kollade in helga trefaldiet

Frugis!!
sen kom Malin H ner till kristianstad så drack vi lite vin och hade mys med kinamat o så innan vi gick på en pub-runda =)


Jagis

efter våra svängar i stan åkte vi hem till the wifey, josef hakade på


Josefis och Frugis

la oss vid fem tiden, sjukt slitna men kvällen va lyckad, mer eller mindre ;)

Idag plockade Syrran, Per och Levi upp mig så åkte vi till våra påron, där lilla älsk också va =)
Köpte nya mössor till Levi igår:

Mosters ♥

och jag köpte ny jacka och nya mössor till Lion igår med:

Mammas ♥

Vi grillade lite korv och hade mys. Nu leker Lionen med Haris och jag degar lide ^^

Ikväll blir det filmmys - Love It!!!

Moster tyckte jag skulle skriva lite om skolan, så det ska jag göra.

Jag läser Svenska, Historia, Geografi, Naturkunskap, Matte, Spanska och Religon. Varav ett par är B kurser. Tempot e högt och det känns som jag tagit mig vatten över huvudet, men det ska gå. Skamm den som ger sig!!

Har missat en del den veckan jag va hemma med Lion när han hade krupp, samt att jag har slackat efter pga privata omständigheter, löser sig det där, ska ta tag i det snarast.


Nästa helg är det Ljungby, fest och mys som gäller !!

Ha det gott i det fina väder gott folk, på återseende :)

Kommentarer
Postat av: Moster

Jag tittade på programmet i lördags där man tävlade om man var bättre än 5:e klassare. Det var inte lätt. Vad läser du om i historia nu?

2011-03-28 @ 13:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0